Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. április 4., péntek

Egyet neked, egyet nekem- One for you ,one for me



Rendelésre készült tavaszi kislánysapka egy kék kabáthoz amin virágok vannak. A csíkos lett a ráadás mert az új tulajdonos és az anyuka is nagyon meg voltak elégedve a végeredménnyel. 
A friend ordered a spring girl hat for her lovely daughter, witch is matching with her new blue coat. They were very satisfied with the result ,and I made another stripy one additionaly. 


   Nem bírtam ellenállni ennek a gyönyörű japán vászonnak, vettem fél métert. Először valami lakáskiegészítőben gondolkodtam , mint párna vagy terítő, aztán lett belőle egy tatyó amihez kellett egy ilyen horgolt lánc is.
I could not resist this beautiful Japanese fabric; I bought half a metre from it. Firtsly I thought I will make a table runner or cushion, then I changed my mind. It turned out to be a tote bag . I would like to wear it with this crochet rosebud neklace. They are lovely combo together. 




3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindegyik olyan szép és ízléses!
A táska mintája is szép,legfeljebb veszel még lakáskiegészítőnek is;-)
Gratulálok,Szilvi!

Névtelen írta...

Egyszerűen remek!A táska, a nyakbavaló...! Jólesik a szemnek!A sapikat meg már kitárgyaltuk: csuda szépek!
Kovácsai Gabi

Modeszta írta...

Ahh, egyik szebb, mint a másik!
A vászon is, a kézimunka is!
Nekem is nagyon tetszik ez a színvilág.